ARISTON
Az Ariston korszerű és fenntartható kényelmi megoldásokat kínál az otthonok számára világszerte, kevesebb felhasznált energiával és magasabb hatékonysággal. Cél, hogy minden termék könnyen beüzemelhető, működtethető és karbantartható legyen. A formatervezésnek köszönhetően az Ariston termékek a legkülönfélébb stílusú otthonokban is megállják a helyüket.
1930-ban Aristide Merloni megalapította az Industrie Merloni vállalatot Olaszországban, s kezdetben mérlegek gyártásával foglalkozott. 1960-ban megalakul az Ariston márka, s megkezdi az elektromos vízmelegítők gyártását. Az 1980-as években megkezdődik a kazánok gyártása is. Az 1990-es években az Ariston megkezdi a globális növekedést, megjelenik az orosz és kínai piacon is. A 2000-es években kezdetét veszi az Ariston márka pozicionálása a hőkomfortot szolgáló termékek piacán, a globális növekedés Amerikában és Ázsiában folytatódik. 2018-ban elindul az "Ariston Comfort Challenge" kampány, mely még jobban kifejezi a csoport 4 alapvető értékét: innováció, kényelem, energia fenntarthatóság és hatékonyság. 2019-ben az "Ariston Net" alkalmazásnak köszönhetően vezérelhetőek a termékek, akár okostelefonnal, ill. 24 órás műszaki támogatás is kapható. 2020-ban az Ariston márka az Ariston Thermo Csoport egyik vezető márkája. A csoport a befektetései több, mint 40%-át a megújuló energiaforrások felhasználásának kutatására és fejlesztésére fordítja.