Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. Elfogadom
Termékek Menü

Gyakori kérdések

Az 1 munkanapos kiszállítás azt jelenti, hogy másnapra megkapom a csomagot?

Nem minden esetben. Az 1 munkanapos kiszállítás a házhozszállításra ill. GLS csomagpontra vonatkozik. Amennyiben olyan terméket rendel, mely készleten van, és munkanapokon 12:00-ig leadja a rendelést, mi a csomagot aznap átadjuk a futárszolgálatnak, melyet következő munkanapon szállítanak ki a megadott helyre. Tehát ha pénteken történik a rendelés, a csomagot hétfőn kapja meg. Ha a rendelést szombaton vagy vasárnap adja le, mi a csomagot hétfőn adjuk fel, és kedden szállítják ki.

Áfás számlát szeretnék kapni. Ugye megoldható?

A másik oldalról közelítenénk meg: minden egyes rendelésről a törvényi előírás szerint áfás számlát állítunk ki. Számla nélkül semmi esetre sem értékesítünk.

Megkaptam a csomagot, de nem találom a számlát. Mi tévő legyek?

Mivel számlát minden esetben állítunk ki, valamelyik dobozban kell keresni. Nem szeretjük a csomagoláson kívülre helyezni, nehogy elmaradjon, esetleg megsérüljön szállítás közben.

Elhagytam a számlát, elhagytam a jótállási jegyet. Tudják-e pótolni?

Az elmúlt időszakban egyre több ilyen kérdés érkezett hozzánk. Igen, tudunk számlát is, jótállási jegyet is pótolni. Ennek viszont van 1.000 Ft-os díja, melyet előreutalással lehet kiegyenlíteni.

Törékeny WC-t ill. mosdót rendeltem. Mire kell figyelnem a csomag átvételekor?

Törékeny csomag vásárlásakor a csomagot "Törékeny" cimkével látjuk el, s a csomag feladásakor felhívjuk a vevő figyelmét is, milyen teendői vannak. Illetve telefonos beszélgetés alatt is nem győzzük kellőképpen felhívni a vásárlók figyelmét a következőkre.

Házhozszállításkor a futár addig nem adja át a csomagot, amíg Ön nem írja alá, ill. nem fizeti ki utánvétes csomagja ellenértékét. Mindezek után a törékeny csomagot a futár jelenlétében MINDENKÉPPEN ellenőrizze! A legtöbb futár azzal fog érvelni, hogy neki nem kötelessége ezt megvárni, de nem szabad ezt elfogadni. Ha a csomagoláson sérülés látható, ill. hallható, mindenképpen, de ezek hiányában is KI KELL BONTANI a futár jelenlétében a csomagot, és ellenőrizni a termék sértetlenségét (és nem azt, hogy megfelelő termék érkezett-e). Amennyiben sérülés tapasztalható a termék minőségében, a futárnak KÖTELESSÉGE jegyzőkönyvet felvennie! Törött csomagról jegyzőkönyv hiányában utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni. A GLS futárszolgálat csakis jegyzőkönyvvel rendelkező káreseményt vizsgál ki.

Szeretném, hogy házhozszállítás esetén a kiszállítás előtt fél-egy órával telefonon értesítsenek. Megoldható-e?

Szerződött futárcéggel ill. szállítmányozó céggel szállítatunk. A futároknak nincs ideje arra, hogy 4-5 címmel előre tervezzenek. Éppen ezért nem fognak telefonálni. A szállítás napján a futárcég e-mailben értesítést küld a várható érkezés időpontjáról (3 órás időintervallum). Amennyiben ez a megoldás nem megfelelő Önnek, válassza bármelyik csomagpontot.

Vásárláskor felajánlotta az oldal az ingyenes szállítást. Mégis szerepel a számlán a szállítási díj. Miért?

Az e-mailben kapott kuponkódot a vásárlás befejezésekor a Kosár kuponkód mezőjébe kell Önnek beírnia. Így a rendszer automatikusan törli a szállítási költséget. Amennyiben nem írja be ide, vagy rossz kódot ad meg, esetleg rossz helyre történik a beírása, pl. a megjegyzésbe, a szállítási költség minden esetben felszámításra kerül. Nem a rendszer működik hibásan, csak a számla kiállítása automatikusan történik.